martes, 25 de enero de 2011

25/01/2011

Al dia de hui hem tractat ham tres imatges, jo crec que hem aprofitat molt bé l'hora de classe.
La primera foto, es tracta de situar les nostres cares en les finestres d'un avió, com si la nostra mare ens hauria fet una foto quan nosaltres estavem dins de l'avió.
Sara i jo ens hem cortat la cara ja que la posició de la nostra cara no quedaba molt bé. Mónica i Nazaret ixen amb tota la cara.
Hem tingut que seleccionar el contorn de la finestra per a poder donar la sensació de que estaven dins i per aquest motiu també li hem donat transparència al color gris de l'avió per a que pareguera un cristal.
També hem quitat el nom de l'avió ja que la foto era de l'avió del Papa.
La segona foto, tracta de quan estem al metro agafant els bonos que hem comprat per 10 euros.
Jo estic d'esquena a la fotografia ja que estic sacant els billets, mentres que Mónica ix a la vora de la foto senyalant el rellotge perque estic tardant molt.
La tercera foto, també es al metro pero en aquesta estem en el andén. Hem tingut que seleccionar els notres cosos amb rastre i després calibrar-los per a donar la sensació de que formem part de la foto.
A totes aquestes fotos, hem posat contrast, iluminació i brillo, amés de color de balance. Ja que no era el mateix que el de la foto original.
El dimecres continuarem fent moltes més fotografíes i ames deuriem fer-nos moltes més fotos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario