martes, 7 de junio de 2011

07/06/2011

Hui és el nostre últim dia d'Informàtica, per a la meua sobretot no tornaré a aquesta aula ja que l'any que ve no tinc com optativa informàtica, és una llàstima. 
Aquest curs ha estat genial, m'ha agrada molt l'assignatura i m'ha ajudat ara ja  muntar vídeo utilitzant el Corel i el Movie Maker a més de narrar un vídeo, power point i editació d'imatges amb el Ulead. 
Estic molt contenta amb la gent que he treballat m'ha resultat fàcil treballar amb ells, primeramb Patricia, després amb Sara, i més tard Mónica i Natzaret grup al que es va unir Luis. 
Ens anem a dedicar en aquesta vesprada al blog, açò ha estat el més costós de l'avaluaciója que era constància tots els dies teniem que actualitzar amb un mínim de tres entradesper dia. 
La meua conclusió sobre aquesta assignatura és que deurien seguir fent sobretot aquestaavaluació m'ho he passat molt . 
Una salutació i fins a sempre.


No hay comentarios:

Publicar un comentario